mandag 4. november 2013

Vinterklar

 Vinteren er etter alle solemerker rett rundt hjørnet, og vi forbereder oss så godt vi kan eller orker. I hagen gjør jeg ikke mye, men georginene må inn det er et must. Ellers må det meste klarer seg på egen hånd. Jo, forresten, i drivhuset pleier jeg å rydde og vaske litt.
På hytta er det en del ting som MÅ gjøres, og nå har vi vært der et par, tre dager for å ordne den saken.
Båten er på land, alle utemøbler er stuet vekk og veden er stablet under tak eller i bod.
Lørdag var det nydelig vær og vi hadde lyst på en rusleturer i høstsola.
Det er et flott løypenett i området, kilometer på kilometer med oppkjørte løyper vinterstid, og en del av disse er laget for helårsbruk.
Himmelsyna - den toppen som er midt i bildet - er det høyeste fjellet i området og et vanlig mål for mange skiturer. Det er mange år siden jeg har vært der nå, og håpet er at formen skal bli så god at jeg kan komme meg opp der igjen, sommer eller vinter spiller ingen rolle.
  Kanskje kan vi gå på ski her om noen få uker.





1 kommentar:

  1. Akkurat nå føles det helt uvirkelig at vi kan få snø når som helst, men sånn er det. Gleder meg ikke veldig til vinteren, men en får jo bare gjøre det beste ut av det. Ha en fin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar,
jeg setter stor pris på hver eneste en.