onsdag 12. november 2014

Hva med et novemberbad?




 Vanligvis pleier fuglebadet stå i kjelleren på denne tiden av året, men i år har vi hatt en mild høst og ennå ikke vært i nærheten av frost. Jo forresen, det var ei natt for en stund siden da gradestokken krøp nedover mot nullpunkten, men holdt seg på den røde siden med god margin.


 Vi har startet opp fuglerestaurantene likevel og har hatt usedvanlig mange sultne fugler her i år. Vi stusser litt på det ettersom det er så varmt, for da skulle vel tilgangen på mat være stor?


Når sola skinner og magen er full, hva er vel bedre enn å plaske litt i bassenget?

5 kommentarer:

  1. Så morsomt! Sultne fugler? Her om dagen la jeg noen brødrester på fuglebrettet. Ei skjære satt og venta og var på plass da jeg snudde ryggen til, og da jeg så ut vinduet etterat jeg var kommet inn, var jammen lavskrika der også. Den serveringa varte ikke lenge.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Herlig Bilder du har tatt! Ha en fin helg hos deg!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Morsomme bilder! Vi har fuglebad her også, men fuglene bruker det ikke. Bortsett fra en sen høst, da kom det en liten tass og badet så vilt og hemningsløst at det var en fryd. Merkelig at de orker å bade når det er så kjølig??

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar,
jeg setter stor pris på hver eneste en.